Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου 2010

Σε Ασπρόχωμα, Τσακώνα και Καλό Νερό από χθες παραταγμένα τα αυτοκίνητα

Κατά μήκος της εθνικής οδού, σε Ασπρόχωμα και Καλό Νερό, παρέταξαν τα φορτηγά τους από χθες το πρωί οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης και στο νομό, ενώ μέχρι αργά χθες το βράδυ οχήματα συγκεντρώνονταν για να παραταχθούν κατά μήκος της εθνικής οδού στην Τσακώνα.
Οι ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης διαμαρτύρονται για το άνοιγμα του κλειστού επαγγέλματος των οδικών μεταφορών και την αξία της άδειάς τους, την οποία θεωρούν ένα περιουσιακό στοιχείο που, πλέον, χάνεται. Παρέμβαση για εξομάλυνση της κατάστασης έκανε χθες ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας Γιώργος Καραμπάτος, ο οποίος απηύθυνε έκκληση προς τα σωματεία των φορτηγών και βυτιοφόρων να αναλογιστούν τις βαρύτατες συνέπειες της απεργιακής κινητοποίησής τους.
Ο πρόεδρος του Σωματείου Ιδιοκτητών Φορτηγών Δημόσιας Χρήσης στο νομό Βασίλης Λιάππας, σε δηλώσεις του στην “Ε“ σημείωσε ότι η απόφαση για συμμετοχή στην απεργία που κήρυξε η ομοσπονδία τους την περασμένη Κυριακή ήταν ομόφωνη. “Ομόφωνα η γενική συνέλευση αποφάσισε να συμμετέχουμε και εμείς στην πανελλαδική κινητοποίηση του κλάδου μας. Στο νομό υπάρχουν 220 αυτοκίνητα εθνικών μεταφορών και βγαίνουμε σε 3 μέρη: Βγαίνουμε στο Ασπρόχωμα, στο Καλό Νερό και στην Τσακώνα“, ανέφερε. Ξεκαθάρισε δε πως δεν υπάρχει σκέψη για να αποκλείσουν το δρόμο ή να μπλοκάρουν βυτιοφόρα ιδιωτικής χρήσης που θα θέλουν να περάσουν με καύσιμα. “Ο δρόμος είναι ελεύθερος, δεν είναι στις προθέσεις μας να σταματήσουμε βυτιοφόρα ιδιωτικής χρήσης  αλλά όποιο δημόσιας χρήσης επιχειρήσει να περάσει θα μπει στη ντάνα“, σημείωσε χαρακτηριστικά.
Και πρόσθεσε σχετικά με τους λόγους της απεργίας: “Απαιτούμε τα δικαιώματά μας. Εχουμε όλοι πληρώσει τις άδειες που έχουμε, ακόμα και 100.000 ευρώ και με την απελευθέρωση χάνουν την αξία τους“.
“Το θέμα που μας καίει είναι η άδεια γιατί χάνεται η αξία της“, πρόσθεσε και ο Γιάννης Σουρίλας, ιδιοκτήτης φορτηγού δημόσιας χρήσης. “Δουλειά δεν έχουμε κι όταν δεν έχεις δουλειά και η άδεια χάνει την αξία της, δεν έχεις πια και προοπτική να ξεκινήσεις κάτι καινούργιο“.
“Τα έξοδα είναι πολλά και ακόμα κι αν μας δώσουν μια επιπλέον δωρεάν άδεια όπως μας υποσχέθηκαν, δεν μας προσφέρει τίποτα“, σημείωσε και ο συνάδελφός τους Νίκος Δημητρόπουλος.
“Τα έξοδα είναι πολλά και τα φορτηγά ιδιωτικής χρήσης παίρνουν τις δουλειές, οπότε η επιπλέον άδεια στην ουσία είναι ένα τίποτα δεν αξίζει τον κόπο“, πρόσθεσε και ο Γιώργος Χριστόπουλος.

Η ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟΥ
Εκκληση προς τα σωματεία των φορτηγών και βυτιοφόρων οχημάτων να αναλογιστούν τις βαρύτατες συνέπειες της απεργιακής κινητοποίη σής τους στις τοπικές οικονομίες και κοινωνίες, πολλές από τις οποίες αναμένουν την τουριστική περίοδο για να επιβιώσουν, και σήμερα πλήττονται, χωρίς να έχουν την παραμικρή δυνατότητα αντίδρασης, απηύθυνε το Επιμελητήριο Μεσσηνίας, διά του προέδρου του Γιώργου Καραμπάτου.
«Παρά το γεγονός, ότι η Μεσσηνία διαθέτει αποθήκες καυσίμων γνωστής εταιρείας και εξυπηρετείται χωρίς κανένα πρόβλημα από τα βυτιοφόρα της εταιρείας αυτής, έτσι ώστε να μην αντιμετωπίζει, έλλειψη καυσίμων, ουρές στα βενζινάδικα και αδυναμία κίνησης των οχημάτων όπως συμβαίνει σε άλλες περιοχές της χώρας μας δεν μπορούμε να μην ενώσουμε τη φωνή μας, μαζί με αυτή των άλλων εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου της χώρας μας, μπροστά σε κινητοποιήσεις, που δεν λαμβάνουν υπόψη τους το βαρύτατο κόστος τους στην ελληνική κοινωνία και την οικονομία, σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη, ίσως την κρισιμότερη φάση της ιστορίας της χώρας από τη μεταπολίτευση και μετά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου